Як XCMG QY130K8C виграє висотний підйом у місті?
Після великої експлуатації та управління в крановій галузі окупність інвестицій стає все більш і більш важливою в очах деяких клієнтів, які модернізували свій Як вибрати відповідний продукт і скоротити цикл окупності став відправною точкою купівля автомобіля, на який покупці звертають увагу найбільше.
За основної вантажопідйомності 130 тонн співіснують моделі з восьмисекційною та семисекційною стрілою, шасі підвищеної прохідності та моделі автомобільного шасі, а через високий попит на висотний підйом на ринку восьмисекційна стріла має сильне охоплення умов праці, і вона стала кращим вибором для більшої кількості клієнтів. Для міських висотних підйомників XCMG випустила QY130K8C , автомобільне шасі з високою окупністю !
Основна увага приділяється висоті підйому і робочому діапазону, тому довжина стріли не може бути короткою! QY130K8C має повністю висунуту стрілу довжиною 85 м , максимальну висоту підйому основної стріли 83,2 м і максимальну висоту підйому основної стріли + допоміжної стріли 108,6 м . Максимальна підйомна вага повністю висунутої стріли становить 6 т а з великим розмахом виносних опор 8,59 м * 8,1 м передній і висотний підйом більш стабільний, і він може легко виконувати завдання з висотної доставки 28 тонн. -поверхових будівель, розбирання та збирання баштових кранів на будівельних майданчиках і т.д.
Щоб знизити експлуатаційні витрати клієнта, вантажопідйомність машини QY130K8C було піднято на нову висоту.Третя і четверта осі шасі мають здвоєні шини. завдяки високонавантаженій рамі виробництва XCMG він може перевозити 22 т противаги (58 т у повній конфігурації) для важких переміщень, резервне місце для опорної плити, підвищення ефективності переходу на 20% та економія понад 50 000 юанів на щорічних витратах.
Щоб задовольнити потребу в потужності для важких умов експлуатації, QY130K8C оснащений двигуном Weichai потужністю 460 к.с. і 10-ступінчастою механічною коробкою передач, а три-чотири-п'ять осей приводять послідовно, щоб зменшити втрати потужності й домогтися кращого підйому. сила . . Подвійна конструкція паливного бака, об'ємом 500 л що скорочує час на заправку і підготовку автомобіля, а також ще більше збільшує термін служби акумулятора!
Шасі використовує механічні рульові тяги і комбіновану систему рульового управління з гідравлічним підсилювачем.П'ята. ось являє собою спеціальну систему рульового керування з циліндричним керуванням для кранів , яка може автоматично або вручну блокувати рульове управління п'ятої осі. зокрема, рульове управління може бути заблоковано під час руху . на високій швидкості, а водіння стабільне і надійне.Рульове управління вмикається під час руху на низькій швидкості в заводському приміщенні, яке є гнучким та адаптованим до різних дорожніх умов, а кут в'їзду сягає 19°, а прохідність теж на висоті.
Більше інформації про цей продукт
Ласкаво просимо, щоб зателефонувати місцевому менеджеру з продажу продукції