XCMG Automobile завжди використовувала "інновації та співробітництво, інтелектуальні дослідження потреб користувачів" в якості своєї концепції досліджень і розробок і дотримується концепції продукту "передові технології, неруйнівні і ремісничі вироби", з підвищенням продуктивності в якості основної лінії, інтегрована технологія розробки в якості носія і нові матеріали, нова технологія, застосування нової структури як ядра, прихильність до технологічних інновацій, створення незалежної системи досліджень і створення незалежної системи досліджень.

Сімейство XCMG поповнилося новими членами, і з конвеєра зійшли чотири нові моделі!

3+1=Комплексне оновлення!

З конвеєра зійшло перше шасі автокрана National VI 6*2!

Нещодавно перше шасі автомобільного крана 6*2 National VI відділу автомобільного бізнесу було успішно знято з виробничої лінії, що вказує на те, що продукцію автомобільного крана-маніпулятора повністю модернізували та реалізували форму приводу 4*2, 6*2, 6*4, 8*4. повне покриття, роблячи додатковий внесок у будівництво прозорих вод країни та пишних гір.

Шасі крана-маніпулятора National VI 6*2, що зійшло з конвеєра, оснащене перевіреним силовим ланцюгом National VI в поєднанні з двигуном Yuchai і 8-ступінчастою коробкою передач Fast, що забезпечує потужну абсолютну потужність. Більш розумне компонування компонентів шасі, більш стандартизована конструкція трубного пучка і спеціально розроблена колісна база 2200+4000 роблять цю модель більш зручною для ландшафтного дизайну та інших умов експлуатації.

Продукт активно порівнюється з галузевими еталонами з погляду технічних параметрів, безпеки, надійності та екологічності, роблячи конструкцію шасі цього автокрана безпечнішою та надійнішою, ще більше покращуючи спектр продукції підприємства та надаючи клієнтам більше можливостей.

"Легкий" може бути "багатим" тільки тоді, коли ви його упаковуєте!

Сімейство Hanfeng G5 поповнюється ще двома легкими моделями!

"Легке" рішення, дві легкі моделі XCMG Hanfeng G5, NPLWCF1 і CPLW1F1, були зняті з виробничої лінії. Два нових автомобіля відповідають реальній ситуації користувачів, з новим ставленням і швидко виходять на сегмент ринку, що стає новим фаворитом ринку.

Модель CPLW1F1 XCMG Hanfeng G5 XCMG Hanfeng G5

Дві полегшені моделі, що зійшли з конвеєра, є останніми досягненнями науково-дослідного проєкту з розроблення легких самоскидів серії G5. Квантові осі та інші полегшені конфігурації, а також постійна оптимізація конструкції рами для досягнення загального оптимізованого зниження ваги транспортного засобу. вага шасі лише 9060 кг та 8750 кг.

З безперервним посиленням національного контролю за перевантаженням реалізація політики контролю за транспортним перевантаженням стає все більш і більш суворою. З точки зору клієнтів, XCMG провела поглиблене дослідження ринку і продовжила збільшувати полегшений процес при дотриманні відповідних правил. Ці два дилери легких автомобілів мають меншу вагу і більше товарів, підвищують основну конкурентоспроможність своєї продукції, очолюють здорову тенденцію розвитку галузі та одним махом стають лідерами галузі.

Mine Tough Guy додає нового рекрута!

50-тонні нові енергетичні кар'єрні самоскиди зійшли з конвеєра партіями!

Цей продукт є абсолютно новою моделлю, адаптованою і розробленою XCMG для задоволення потреб клієнтів і відповідно до реальних умов видобутку корисних копалин, для важких умов експлуатації, складних дорожніх умов, перевезення важких вантажів у горах і транспортування по рампі - 50-тонний новий енергетичний кар'єрний самоскид. У моделі використовується безліч передових компонентів, як-от потужні двигуни, багатошвидкісні коробки передач і акумулятори епохи Нінде, які повністю відповідають вимогам до вихідної потужності, витривалості та надійності транспортних засобів, які пред'являють до суто електричних продуктів під час видобутку корисних копалин.

Порівняно з аналогічними продуктами, 50-тонний кар'єрний самоскид із новою енергією володіє такими перевагами, як вища вантажопідйомність, коротший час заряджання, більш достатня вихідна потужність і більш висока надійність транспортного засобу. Водночас ця модель використовує технологію CAE для проведення імітаційного аналізу під час проєктування та розроблення, а також повністю використовує ергономічний дизайн для рекуперації енергії гальмування, заощаджуючи витрати на енергію більш ніж на 60%. Усі очікування з точки зору економічності, енергозбереження, зносостійкості та практичності.

Інновації є першою рушійною силою розвитку. XCMG Automobile завжди ставила інновації та розробки в основу загального розвитку. Компанія продовжуватиме глибоко розуміти тенденції ринку та потреби клієнтів, продовжуватиме збільшувати інвестиції в технологічні дослідження та розробки та долати основні технічні проблеми. Рухайтеся та прагнете комплексної реалізації компанією "три максимуми та один хороший" якісний розвиток!