31 серпня XCMG 2022 Global Service Event під девізом "Преміум-сервіс, разом до перемоги" повністю стартував, що прискорює спільні зусилля XCMG з глобальними дилерами та партнерами зі створення бренду преміум-сервісу в галузі.
Під час заходу XCMG відвідає 3000 клієнтів у більш ніж 50 країнах світу із загальною протяжністю понад мільйон кілометрів, надавши клієнтам додаткові послуги, як-от огляд обладнання, інструкцію з експлуатації та просування зарубіжних застосунків X-GSS. пропонуючи потужну підтримку стандарту обслуговування "відповідь упродовж 15 хвилин, прибуття на місце упродовж 24 годин, завершення упродовж 48 годин" для ключових ринків. Компанія побудує закордонні навчальні центри в більш ніж 10 країнах, включно з Таїландом та Індонезією, в яких навчатимуться тисячі сервісних інженерів і 10 000 операторів для місцевого ринку.
На церемонії відкриття пан Ван Мінь, голова XCMG, сказав, що світовий ринок будівельної техніки вступив в епоху конкуренції у сфері послуг. XCMG повинна бути орієнтована на клієнта, підвищувати обізнаність про обслуговування, розширювати використання запасних частин та посилювати професійну підготовку для створення ефективного, високоякісного та стандартизованого бренду обслуговування та персоналізованої системи обслуговування з характеристиками XCMG, що, своєю чергою, сприяє всебічному покращенню репутації серед клієнтів та цінності бренду.